גלעד שרון מסתער על 'הליכוד', הפעילים זועמים: "בוגד"

    "אני לא יודע אם לבכות או לצחוק.. עומרי שרון, גלעד שרון, ואריק שרון. מי שהיו שושביני ההתנתקות, מי ששכח הם הביאו עלינו - על הליכוד - חורבן והתרסקות בתקופת ההתנתקות עם 12 מנדטים"
    איתי גדסי No Comments on גלעד שרון מסתער על 'הליכוד', הפעילים זועמים: "בוגד"

    בנו של ראש הממשלה לשעבר התפקד לליכוד, ויתמודד על מקום מטעמה לכנסת • כוונותיו נתקלים בביקורת חריפה של פעילים מפלגתיים: "חברי מרכז לא שוכחים ולא סולחים על מעשי הבגידה בחברי מרכז ששלחו אותכם לכנסת לייצג אותנו וקיבלנו בחזרה סטירה כואבת"

    גלעד שרון צילום: Gideon Markowicz/Flash90
    "אני לא יודע אם לבכות או לצחוק.. עומרי שרון, גלעד שרון, ואריק שרון. מי שהיו שושביני ההתנתקות, מי ששכח הם הביאו עלינו - על הליכוד - חורבן והתרסקות בתקופת ההתנתקות עם 12 מנדטים"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ואחיו של חבר הכנסת לשעבר עומרי שרון התפקד לליכוד ויתמודד על מקום בכנסת הבאה. בראיונות בתקשורת הסביר שרון את הסיבה להתמודדותו: "חשוב לי להשפיע".

    שרון מפרסם מזה תקופה ארוכה טורי דעה בעיתון ידיעות אחרונות, כהכנה לדעת הקהל והציבור. אך נראה כי עובדת היותו בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לא תשמש עבורו רק כקרש קפיצה, אלא אולי להיפך.

    כבר הבוקר נשמעו קולות מחברי מרכז ליכוד הזועמים על הצטרפותו של שרון. אך למרות הזעם, אינם יכולים לחסום את דרכו מלהתמודד במפלגה דמוקרטית, בדיוק כפי ש"הצל" התפקד בשבוע שעבר למפלגה ולמרות ההצהרות של צחי הנגבי ואחרים כי יבטלו את התפקדותו – מאום לא קרה.

    בקבוצות הליכודיות זועמים על הצטרפותו של גלעד שרון, וקוראים לחברי המרכז שלא לתמוך בו. אחד מחברי מרכז הליכוד הותיקים כתב הבוקר "אני לא יודע אם לבכות או לצחוק.. עומרי שרון, גלעד שרון, ואריק שרון. מי שהיו שושביני ההתנתקות, מי ששכח הם הביאו עלינו – על הליכוד – חורבן והתרסקות בתקופת ההתנתקות עם 12 מנדטים".

    עוד במתקפה: "כמו במקרה של אחיו עומרי שרון… גם שמו של גלעד הוזכר בהקשר של מעשי שחיתות כמו בפרשת האי היווני שעליה נחקר אולם שמר על זכות השתיקה. ואני שואל למה גלעד שרון בא לבקש מאיתנו את התמיכה של חברי מרכז בלי בושה! האם זה הזוי לבקש מחברי מרכז את התמיכה באלה שבגדו!!! חבריי חברי מרכז לא שוכחים ולא סולחים על מעשי הבגידה בחברי מרכז ששלחו אותכם לכנסת לייצג אותנו וקיבלנו בחזרה סטירה כואבת עד היום הפצע עדיין מדמם וכואב".

    נציין כי גם בלשכת ראש הממשלה נתניהו סביר להניח שלא תירשם שמחה מתפרצת לשמע הידיעה, בשל העובדה שגלעד שרון נחשב חביב העיתון ידיעות אחרונות, ולא שייך לפורום אוהדי נתניהו.



    0 תגובות